Sanofi – STK pro chlapy

„Až se muži začnou starat o své zdraví jako o své auto, budeme mít vyhráno.“

Cílem projektu STK pro chlapy, který spolu s nadačním fondem olympionika Petra Koukala realizuje Sanofi, je posílit povědomí o prevenci civilizačních onemocnění a zvýšit počet mužů, kteří absolvují lékařské prohlídky. Kontaktní kampaň STK roadshow 2016 na letních festivalech s nadsázkou srovnávala péči mužů o auta a zdraví a vytvořila síť„STK stanic“ v rámci odběrových laboratoří Synlab, kde měli muži možnost absolvovat preventivní odběry krve zdarma. Kampaň oslovila 60 000 mužů, z nichž se 21 000 zapojilo do STK databáze a 630 absolvovalo krevní odběry, které zachytily 84 mužů s podezřením na onkologická rizika, 210 s vysokým cholesterolem a 90 s nadlimitními hodnotami krevního cukru. Díky zájmu médií (115 mediálních výstupů) kampaň celkem zasáhla 1 milion lidí. V roce 2017 je cílem STK maximálně využít sociální média a řádově zvýšit zásah cílové skupiny.

gn5wgaa8-sanofi